151005 bra måndag, som vanligt

Upp i ottan även hos pappa idag, utvecklingssamtal stod på tapeten 0715, mamma mötte upp också förstås. Det som var kul och lite pirrigt var att jag liksom höll i det, med lite stöd, och mamma, pappa och fröken lyssnade efter den agenda jag läste upp. Jag klarade det så fint. Sa till mamma och pappa igår att jag inte ville läsa, men så gjorde jag det ändå idag, så rätt stark bakom den lite tysta rösten ibland är jag! Blev en lång dag, men var i god form när pappa kom. Vi tog en effektiv middag samtidigt med en pysselläxa så vi hann iväg och prova lite pingis idag igen. Rätt kul och kul förstås med storis. Kanske något att skoja med på måndagar ibland. Hann även med mys innan gonatt, och somnade med pappas hand runt kinden, så trötta var vi, igen... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0