151010 storisdag

Lång mysig morgon som landade på dansen. Rolig lunch hos farfar där vi spelade kort, och skrattade högt och glatt medan pappa kokade mat. Fortsatte till rasmus och häng med honom, farmor och kristina en stund. Mysigt. Vidare till nacka IP där vi fick se både stora micke welins Fabian spela fotboll och storis spela sina två första handbollsmatcher! Vi såg den andra och hejade på på läktaren. Vi två fick den där grejen vi får ibland så vi var ofrånkoppliga. Jag hängde med till trillans väg och där är jag än... Jag sover över. Lördagsmys osv. Pappa kom förbi och hängde ett tag, men när storis och jag dök ner i Monopol fanns ingen återvändo... Gonatt. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0