151012 fina finntorp

Efter min första och spännande natt på kantat så blev det en bra dag i skolan, som vanligt. Pappa kom och hämtade och det blev friska tag direkt. Iväg till landå, fixade en utskrift till mamma, mamma hämtade vid vändplan, körde till lillängen där pappa och jag gick till finntorp där rasmus och anders ville bjuda på födelsedagsmiddag. Vi njöt och trivdes, jag och rasmus pysslade så limpistolen glödde, vi hejade lite på sverige, vi skrattade och fick en fin kväll. Vi fick tio minuter på gamla ekuddshållplatsen där jag satt och tittade på alfons åberg i pappas knä och tiden stod still. Hemma gjorde vi kväll direkt, kollade min dansuppgift på paddan med fyra minuter Michael Jackson, jag släckte ögonen direkt efter filmen och pappa sjöng oss till sömns. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0