151022 morfar och farfar och jag

Idag fyllde morfar 70 på mina egna kanarieöar och körde en runda med bil på ön med mormor. Och idag blev farfar av med slangar och skräp pga tarmen på sjukan och skickade droppställningen i diket. Själv mötte jag pappa utanför skolan innan start och visade hur en pumpa hoppar. Inte så svårt att visualisera... Så jobbar jag. Vi drog direkt för att investera i ny halloweendress på maxi pga fest på fritids imorgon, efter att ha varit häxa i ett par år, om än fin och söt häxa. Nu blir det vampyr... Vi lagade mat och tog det lugnt, jag tog en dusch och tröttheten kom som en skymning lägger sig. Vi somnade gott som vanligt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0