151024 dans på höstlöv

Började dagen med lite myspysselläxa efter frukosten. Det är roligt, lugnt och skönt att sitta och surra om sånt på tu man hand. Sen lekte tuva och jag lite innan vi gav oss iväg till dansen, där vi lär oss Michael Jackson. Det svänger... En burgare sen iväg till farfar som är på nacka rehab pga sin tarm, eller tarmen som en gång var. Vi snackade lite strunt, skönt att se honom igång och skratta. Jag berättade om det senaste. Hem till gården igen och en fika med tuva och gänget, och lek efter det. Pappa och jag käkade pasta och så drog det ihop sig, trött och nöjd. Förresten, jag sjunger mycket för mig själv när jag sitter bakom pappa på vespan. Det tror jag han tycker är trevligt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0