151025 löv me tender

Kärleksfull dag. Som vanligt. Lång morgon pga vintertid, men vi tog det lugnt. Blev lite trött efter ett par timmar och byggde mig en tillfällig vilokoja bakom tältet i mitt rum. Vi drog till parken och kickade lite boll, vidare till rasmus och kollade städdagen där, jag hjälpte till lite, och pappa for till farfars en kortis för att preppa för farfars hemkomst. Lunch på forum, hem och hämta badkläder för en efterlängtad simhallsstund som är så underbart glad och fin. Tiden stannar, vi plaskar och trivs ihop. På landå lekte jag lite med tuva innan vi gjorde oss i ordning för Kantat. Antar jag somnade rätt kvickt denna kväll. Mot höstlovet. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0