151026 störst och sist

Haha, ja vad ska man säga, inte första gången om man tänker igenom åren som gått, även om det inte varit så ofta, och att det inte är så farligt, men jag var först på fritids idag och sist hem... Det bara blev så, men jag har det bra och reflekterar inte över det. Mamma lämnade, pappa sa också hej på vägen till jobbet som vanligt och vid femtiden var det bara jag som var kvar och syntes i fönstret från den mörka skolgården där pappa såg mig pyssla. När jag tittade ut för att se om han kom, så kom han. Lekte lite med tuva innan middag sen myste vi tillsammans och tog en tidig kväll. Somnade intill pappa. Han trodde jag ville kramas, jag ville bara ha värme, vi skrattade gott, och så somnade jag efter boken. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0