160401 april

Blev lite utflykt minsann på 1a april. Farfar hämtade och lämnade mig på Slussens perrong, till farmor. Farfar ville passa på i solen och få ordning på landåvägen... Farmor och jag unnade oss god choklad på konserthuset och lite surr innan vi kollade utställning på kulturhuset. Mycket kultur, inte gröna lund direkt, men allt har sin tid och betydelse, och det var inte så dumt. Hem igen till solen och farfar för lite trevlighet och kompisar innan pappa kom hem. Middag med farmor och myskväll. Jag lurades april april flera gånger och skrattade så gott. Lilla jag. Är som självaste visan. E
April, det gör ingenting att vintern varit svår
April, när du nu till sist slår ut ditt blonda hår
April infekterar mig med kärlekens bacill
April, dumma sillar kan du lura vart du vill
Tralalalalalalala
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0