160407 friskt humör

Minsann att jag inte blev magsjuk i onsdags. Blev till att bli hemma igår och idag. Det la sig rätt snabbt tack och lov. Nu håller vi tummarna. Tog det lugnt på kantat med katterna och återhämtade mig. Så det var till att få lyckan att spela piano när pappa hämtade. Var väl inte som spänstigast men glad och när jag väl satt på plats så spelte jag bättre än nånsin. Jobbar med tangenterna som med memory, jag memorerar var jag ska spela och kollar inte så mycket noter, även om jag vet hur de ska användas. Åt lite lätt och lagom hemma och så tog vi det lugnt. Ville att pappa skulle sitta med på pallen jag placerade ut i badrummet när jag duschade så att jag kunde surra med honom under tiden. Kom i säng bra så nu laddar vi för skola och kompisar. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0