160419 storis och storfar

Pappa lät mig sova så länge det bara gick idag. Det betydde att vi åt frukost lugnt och skönt (men snabbare...) i köket. Vi pratade om ditt o datt. Bra snack. Storis och company hämtade idag igen och jag hakade på till mat innan pappa hämtade mig där. Vi fixade, snackade och läxpysslade en stund (tjet hjälpte till), jag tog en skön dusch efter pingis och gympa mån och tis och kom ut som en tussilago från duschen. Facetajmade lite med mamma när jag kom ut. Sen kom farfar och blåste håret på mig. Jag for ut på gården en stund, pappa for på jobb och väl tillbaka in kom jag i säng på bästa sätt. Det är tryggt och trevligt med farfar på plats. Tack för idag. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0