160423 mot toppen

Fullt ös med katterna i barnvagn och babymössor när pappa kom för att hämta till dansen. Lite lurigt att somna på kantat igår, var saknig av mig men det la sig. Inte lätt alla gånger. Dansade i nya gepardbyxor och linne och såg proffsig ut. Hemma åt vi och pysslade i köket ett tag. Skulle skriva en mening om en kamrat och innan vi fattade att det var till en skolkompis så skrev jag en fin rad till Alva. Vidare iväg till klätterkalas i klätterverkstan i Dieselverkstan. Det fanns tre banor för barn. Jag klippte toppen på alla tre. Tydligen en fena på det där. Det är kanske apan i mig som kom fram... Pappa hämtade på mcdonalds i sickla där vi satt och så köpte vi blommor till Kristina som sprungit halvvägs till morfar och mormor i längd förklarade pappa, en halvmara på Djurgården. I finntorp fanns hela gänget så vi hann surra lite med allihop och krama farmor och farfar, och luta mig mot rasmus. En varm skön dusch, lite lördagsmys, och nu toksover jag... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0