160429 blame it on the boogie

Jag skulle vilja bli en fågel när jag blir stor. Så poetisk blev jag på väg hem efter dansavslutningen via tempo ikväll. Dansen frigör så många tankar. Varför sa pappa. Därför att det ser kul ut, sa jag. Frågor på det? Förstår ju, men man får väl drömma. Annars ok dag, pappa kom och vi drog till genrep av avslutningen på Boo Folkets Hus med show kl 6 och 7. Klockan sju kom pappa, mamma och micke. Jag dansade och log samtidigt, det händer nåt bra med mig även i dansen, ja i det mesta egentligen. Sista låten var Jackson 5, oj vad det svängde. Föräldrarna klappade händerna. Efteråt blev det lite snack och kram. Vi blåste hem med vespan, jag tog ifatt en halvtimme med landåbarnen sen avslutade vi gott hemma. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0