160814

Jag och pappa tittade lite tillsammans på OS-golf och Henrik Stenson. Vi pratade om tävling och sånt och jag sa att det är viktigt att man har kul också och inte bara tänker på att vinna, för då kan man bli spänd och så kan det bli tråkigt. Jag såg också när de fick medaljer och stod på prispall. Det var fint att se. Och alla log, även de som inte vann, trots att de var lite ledsna förstås. Frågade om länder och var de låg och sånt. Världen är visst rätt stor. Idag stod jag själv på prispall i Siggesta och skrattade. Den har jag stått på förut. Lite kul är det allt, om man gör det på rätt sätt. Annars en lugn skön helg. Igår i nyckelviken och idag i siggesta. Sen hämtade pappa och jag tog ifatt lite med tjejerna på landå, och storis. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0