161210 kunglig kväll

Bra dag. Igen. I ren inspiration skrev jag en julsaga efter frukost för att lämna in till skolan som uppgift. Jag har bra fantasi sa jag. Hurra för det! Dansen gick som en dans. Himmel vilket groove jag har! I got the feeling! Det finns film som de flesta av er redan sett. Köttbullelunch hos farfar såklart innan vi landade på landå för att ta oss till finntorp och plocka upp rasmus för bio, med tuva och staffan! Trolls hette den, nästan en discofilm, med kärlek som budskap. Det finns sämre budskap. Kvällen hamnade hemma hos rasmus med pappa, farfar och farmor. Vi lekte fint, käkade pizza, spelade monopol, käkade pizza, kollade nobelfest där det visade sig att pappas kompis janne hade ritat och sytt Victorias klänning! Vi jublade och hälsade! Hann säga gonatt till kristina och anders när vi skrapade rutorna på farfars bil. Han var snäll och skjutsade hem oss, det var rätt skönt. Vi landade i soffan och jag tittade rätt intresserat på tv-programmet Så mycket bättre som handlade om Kenneth och Ted Gärdestad. Spännande att jag börjar fånga upp "större" grejer än de vanliga barnprogrammen. Men, är ju ett litet men stort barn. Kram E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0