161215 farfartorsdag

Farfar hämtade idag. En del bråda dagar för pappa, vi får se vart det landar. Vi hade en schysst kväll och jag fick en torsdagspizza minsann. Tackar snällast. Lekte med tuva en sväng innan vi snackade ihop oss inför kvällen och förberedelserna. Jag pimpade vidare på mitt pepparkakshus. Märkte till min förskräckelse att jag inte hade fixat dörr med handtag samt snö på innerkanten av skorstenens topp! Men allt ordnade. Pappa kom sen hem och jag var redo för kvällen i mitt nattlinne för en gångs skull. Mycket englandströja annars... Vi skrattade gott tillsammans med farfar när vi sa tack och adjö för idag. Förklarade dagens julkalender för pappa och så var det gonatt. Gonatt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0