161219 återuppstånden

Fick nog med en bacill eller två från skolan i fredags. Oj vad jag blev vinter----sjuk... Hade det riktigt jobbigt på badrummet under lördagen men på kvällen blev vi sams och jag badade och försökte lugna ner kroppen efter allt jobb. Igår var jag bättre på tårna och mamma och jag tog frisk luft i nyckelviken och hälsade på mina gamla vänner kossorna. Tog det lugnt dock och sov gott och vaknade idag ännu bättre. Magen har ju fått sig en smäll så den skriker inte riktigt efter mat än men snart så. Hoppade in till farfar på landå vid 11-tiden och vi hade en mysig dag med lite promenad, shopping, spel och tv och pyssel, tränade autografer osv. Det funkar bra för oss att hänga och vi har hittat vår grej liksom. Precis som jag har min grej med er övriga på olika sätt. Det gör mig rik. Tack. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0