161227 jarlabergsflickorna

Hemmahäng på landå idag på förmiddagen i väntan på skridskor med storis. Skönt att bara vara och ta det lugnt, pyssla och snacka lite. Blev hämtade av dom och dom hade minsann en tredje Esther med sig som också bor i Jarlaberg. Hon går också i trean och är lite större än storis så storis får vara mellis ibland när vi snackar om oss alla tre... Nynya skridskorna funkade jättebra och jag är tillbaka i matchen. Fikade förstås med varm choklad ett par gånger om innan jag hamnade på lunch hos storis. Passade på att leka med Denise som också var där, min gamla spiggenkompis. Hemma blev det farmorsspaghetti och lite ur.se där vi såg en dansmamma som var barnläkare. Frågar ofta om det är live eller inte på vanliga tvn, man vet ju inte alltid men börjar känna in när. Pappa kände in när det var dags att sova när jag la mig ner i soffan för att använda hans fot som kudde. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0