160219 kusin vitamin

Fick lyckan att spendera lite fredagskväll med Rasmus. Igår redan så frågade jag om jag fick plocka en liten påse lösgodis på fredagen, vilket jag fick förstås. Men idag fick vi tänka om, så jag plockade två bitar av varje av de åtta jag valde ut, till mig och Ras. I finntorp blev det så trevligt så, jag visade rasmus lite pianoplink och vi berättade för varandra vad vi hittat på i veckan. Rasmus och jag visste rätt kvickt men pappa, kristina och anders fick tänka till... God mat, semla, gottis och barnkanalen en stund, sen tackade vi och gick (nåja, jag satt på axlarna...) till ekudden för 71an. Hemma njöt vi och jag somnade som en liten kattunge. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0