160225 nytta och nöje

Hälsade på pappa som hastigast imorse igen när han blåser förbi med bågen. Lite kul att hinna säga hej när han ändå åker förbi. Ikväll radade vi upp nyttorna och nöjena. Spelade piano för Björn som han heter och det verkar som att vi är något riktigt spännande och roligt på spåret. Jag trivs som sagt. Går mer på att komma ihåg än att läsa noter, även om jag sätter dom nu, kan rabbla dom. Hem för middag, läxpyssel, läsning och dusch innan vi myste till, läste saga och snackade lite strunt. Jag ville höra hur det var när pappa och kristina var små, något det var länge sen jag frågade, var pappa bott osv, jag ville nog dra ut lite på kvällen också, trots att jag var slut... Hursomhelst, mysigt var det. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0