160223 bad och hallon, sommar typ

Storis och jag vaknade lagom. Jag tittade in till pappa som vaknat förstås, vi sa gomorron och så hängde jag och storis en stund i soffan innan frukost, på uteplatsen! Blä, sa vi åt pappas scrambled eggs. Varför, undrar pappa. Nåja. En dag så. Vi tog tammetusan chansen att åka till gustavsbergsbadet igen med hjälp av farfars bil. Vi mötte honom vi forum och när vi skulle droppa honom hemma så skojade han om att han inte hörde mig eller storis, vilket delvis är sant, ena apparaten är på väg att bytas ut... Vi parkerade bilen 10.35 och hämtade den 14.35... Inga frågor där antar jag. På landå fortsatte vi att leka och gjorde bland annat hemgjord hallonsyltssaft, typ. Dra mig baklänges så gott. Vi köpte ett paket hallon med mina egna pengar, 20 kr, på tempo dit vi gick själva. Följde storis hem och tackade för två fina dagar. Hemma läste jag en dryg kvart, bra att hålla förmågan igång, innan vi blåste ner till kantat för ett par midsommardagar. Älskar min keps förresten. Det ska vara rakt därframme! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0