160606 färgglad helg

Haft en härlig långhelg. Glass på väg hem från skolan i fredags. I lördags hämtade pappa och så drog vi och spelade brännboll med delar av klassen och föräldrar i nyckelviken. Hade så kul att jag stannade en stund till efter pappa skulle på fotbollsmatch och så fick jag skjuts till kantat av tuvas pappa. På söndagen for vi till Fresta och festade med mormor och morfar. Jag passade på och stannade kvar, trots att Alva inte var hemma, men fick gott om mys- och lektid med mormor och morfar istället! Pappa och Anders hämtade mig i eftermiddags efter en golftävling i väsby. Hann säga hej på rasmus i finntorp och så hem och avsluta kvällen på landå på skönt sätt. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0