160616 medaljöstös

En medalj till mig minsann. Från loppet men för att jag tycker jag är värd en. Jag är ju inte så dum, och så gör jag min sista skoldag för ettan imorgon. Bra jobbat lilla jag. Lämnade inte kompisarna på fritids direkt när pappa kom. Vi höll på med lego och vi är ett litet gäng med blandade barn som brukar bli kvar sist. Vi kanske inte leker så mycket på dagarna men framåt sen eftermiddag, då är det vi som gäller. Rätt bra och kul faktiskt. Annars lugnt och skönt. Det duggade och jag sjöng en lovsång till regnet, jag gillar ju det. Läste lite medan pappa lagade mat och så hittade vi en ny jättebra serie på UR, spänning och lärande i bästa blandning. Sen var vi duktiga i styrelserummet en liten stund innan dusch och mys i soffan. Vi räknade på sommaren, veckor och veckonummer och jag fick grepp om ledigheten och hur den ser ut i stora drag. Var rätt trött så jag åbäkade mig ordentligt i sängen innan jag kom till ro... Sover gott i pappas englandströja, ville ha den, och så vann dom ju idag. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0