160627 jag är elektrisk

Jag sov och sov och sov, låg nog efter... 10.15 började pappa harkla sig... Himmel va skönt, men behövde det nog. Hade drömt om marcus och martinus, att de var hemma på landå och att vi fikade och att jag kramade dom. Det blev väl inte så på kvällen på grönan på konserten, med gott nog! Men först tog vi en bra morgon, en sväng till forum, och jag satte mig sen att läsa lite på uteplatsen och mitt mumlande var som musik inne i lägenheten medan lunch preppades. Vi gick och hämtade Beata på fritids och sen drog grönalunddagen igång, efter vi fnissat oss igenom en båttur... Vi var där vid 13. De stängde grindarna till grönan 16... Köerna till karusellerna var 60 min. Konserten började 20. De avslutade med hiten "Du är elektrisk". Hemma 22. Frågor på detta?... Det var härligt att se de norska poptvillingarna, har längtat så. Somnade gott framför england - island, som pappa blev lika trött av... Bilder får tala för sig själva. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0