160628 en på melonen, god som en kaka

Lilla jag. Idag stapplade jag ut från sovrummet lite för tidigt, men kände på mig att pappa var på gång iväg på sin träff med jobbet, vilket jag visste, men ville ändå säga hejdå. Farfar drack kaffe i köket och vi fick en fin förmiddag med allt från schack till häck, den skulle ju ansas igen, via eget lek och pyssel, vi liksom parallellkörde lite ihop sådär, man behöver ju inte alltid babbla, man kan ju bara vara också, det är också mysigt. Sen dök farmor upp för att ta mig till stan och slottets juveler, och livrustkammaren, och jag vet inte vad vi hittade i katakomberna där. Men kul var det. Blir nog fler besök. Hem igen och jag kände för pizza... Pappa mötte upp där och vi sa hejdå till f och f. Hemma körde jag en stund med tuva, vi gjorde kakor och sålde på gården, 10 kr per tre kakor. Prisvärt... Ville somna framför fotboll ikväll igen, vi fick köra en repris från datorn. Blev dock bok till slut för att komma till nödvändig ro. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0