160629 rulla in en boll och låt den rulla

En gott och blandat-dag. Ärenden först. Vi drog till forum och var nyttiga och roliga, tänkte köpa både resa och strumpor, bidde inget... Sen tog vi oss till sickla och minsann, i nya favvoaffären hittade vi nya och jättebra gympaskor, mina gröna såg man snart stortån underifrån på... Vi klippte också till på golfsetet som jag faktiskt sneglade in för ett par veckor sen. Gillade kanske mest bagen, hursom, vi drog till årsta och provade, och käkade glass förstås. Pauser är fina inslag i golf. Vi får väl se, det är nåt som kittlar även om jag inte är såld förstås. Men det kan vara mitt bevisligen utvecklade bollsinne som triggar mig. Fotboll, basket, handboll osv i all ära, men kräver rätt mycket logistik och organisation (och utsatta tider, bildligt som bokstavligt...), passar inte så värst som det ser ut. Men golf lirar man när man vill, hur man vill, och som man vill, med vem man vill. Jaja, vi får se. Hemma blev det melon och läsning innan tuva dök upp och så körde vi en stund innan middag, och efter... Pappa och staffan, tuva och jag, drog till fotbollsplanen och kickade en stund i godan ro. Kul! Tog tidigare kväll då väsby står på programmet härnäst. Till häst! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0