160303 mor ror far drar

Haft ett par härliga dagar i väsby. Alva och jag är oskiljaktiga, och mormor och morfar gör sitt bästa att haka på. Sen när vi är helt slut så tar dom hand om oss som små kattungar. Mycket frisk luft, tacka tusan för att jag var lite trött om än glad på cityutflykten med farmor och farfar idag. Farfar kom förbi och hämtade och jag hade tagit på mig mina fika-på-nk-kläder ;-). Vi mötte farmor vid slussen och sen blev det kungsan, NK, hamngatan, konserthuset, ja ni hör... Hem igen och myste innan pappa kom för middag. Duschade och fångade pappa som en koalaunge under magen på föräldern, eller hur tusan de gör, men typ så...Tack för fina dagar mina mor- och farföräldrar. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0