160317 Für Elise, förlåt Esther

Hann med riktigt mycket idag, trots att vi tog det lugnt, men vi synkade fint. Drog direkt och köpte present till kalas imorgon, discokalas! Vi kom överens om paket kvickt. Hem och lasta av, påminna mig om låtarna och så åkte jag upp på axlarna iväg till pianot. Antingen är Björn snäll eller så ser han en musikalitet i mig, han säger det iallafall, han ser lite förvånad ut ibland när jag kommer ihåg grejer, och hör om jag spelar fel. Hem via tempo, paprika, läsboken, köttiga burgare där jag hjälpte till, mys i soffan framför Fixa rummet (det fascinerar också). Sen hjälptes vi åt att slå in paketet, jag duschade och nynnade som vanligt så sött bakom draperiet, torkning, vatten, tänder, nattning, enligt fin rutin. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0