160321 jag en cool katt

Hängde med storis hem lite tidigare. Det var ett tag sedan. Pappa kom till pingisen som storis skulle på kl 18. Vi gick hem och jag väntade in beata på gården, hennes mamma sa hon var på väg. Ville stanna ute, satte mig på ett elskåp och väntade in henne. Jag såg tydligen så himla söt ut att pappa inte kunde sluta titta på mig genom köksfönstret. Jag tittade tillbaka då och då och vi vinkade och gjorde tummen upp och annat titt som tätt. En härlig och annorlunda stund, vi var nära men ändå på distans. Kom hem efter ett tag och vi myste till oss ordentligt i soffan framför Aristocats. "Alla snubbar vill ju vara katt". Känner mig som en blandning av Tomas O Malley och Dutchess. Och de tre kattungarna. Och det svängiga bandet Wild Cats... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0