160325 lång bred fredag

Efter en skön morgon fick jag en stund med kompisen Beata på gården. Vi skrattar rätt gott ihop. Lunch och vila och snack ihop innan vi drog på mc-kläderna och drog till äppelviken i alvik för att träffa moster Ina och Kenneth hos farmor. Vi kom en stund innan och hade mys med farmor en stund. Det var härligt att träffas igen även om det var lite nervöst, det är ju inte så ofta vi ses men jag vet att dom tycker om mig och jag tycker ju om dom. Jag lutade mig en stund mot moster Ina i farmors soffa och det kändes väldigt bra, precis som att ge farbror Kenneth en bra kram och förklara hur mitt liv ser ut. På väg hem såg jag en limousin på riktigt för första gången och jag ropade vilken bra dag det var med allt, även om jag började dagen med att säga hur roligt det skulle bli att åka till mormor och morfar imorgon lördag, såklart! Pappa myste ordentligt när jag satt och nynnade obekymrat bakom hans rygg på vespan genom stan för övrigt. Vi drog till kantat och höll långfredagkväll. Tack för idag. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0