160327 en glad påsk

Har en skön påsk. Igår åkte vi till mormor och morfar, och gissa, jag blev kvar... Efter lek och stoj med alva, och stormiddag så blev jag kvar när kantat åkte hem. Sent blev det, men man får passa på när natten får en timme mindre, eller?... Leken fortsatte idag efter lyxfrukost och jag blåste på lika friskt som vårvinden den friska. Fresta körde mig till landå där pappa mötte upp i blåsten på vändzonen och snackade lite strunt med mormor och morfar. Tog ifatt med tjejerna på gården innan pappa och jag gick på pizzan och tog ifatt. Ställde mig bakom duschdraperiet och nynnande en stund (jag duschade också...) och så blev det melonnattis innan pappa läste sig själv till sömns. Då sa jag att det kanske är bäst att vi släcker... Sen somna vi gott. Imorgon är en annan bra dag. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0