161114 så liten med stora tankar

Ringde pappa på jobbet. Lät uppspelt och glad som vanligt. Och så kom jag på mig själv. Sa först - först pappa så undrar jag hur det är med dig. Jotack sa pappa och blev glad. Sen frågade jag om Eldana fick följa med hem igen... Sagt och gjort, blev en kvick med glad kväll med henne innan vi satte oss i köket och pratade och skrev. När jag väl kommer åt nerven i det hela så flödar fantasin och ideerna, och jag har riktigt genomtänkta tankar, flera plan liksom. Hann med att mysa i soffan och prata strunt. Jag frågade t ex om när pappa kände sig pinsam, och jag berättade om när jag helt rätt blev tillsagd på dagis över en grej jag gjorde. Jag blev alldeles kall kommer jag ihåg. Blev bara tillsagd två gånger som jag vet. Det är nog rätt ok. Sen drog jag pappas arm om mig och somnade. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0