161124 sött trött

Fritids stängde tidigt och vi kom på att vi pratat om att jag skulle haka på Eldana hem idag, och så blev det. Pappa hade lämnat en lapp till mig i morse med ett hjärta och en rad om att ringa honom från fritids för att stämma av. Sagt och gjort, planer gjordes upp, och Eldadana blev det. Hade jättekul som vanligt. Pappa rullade upp och vi åkte hem direkt. Var på väg att nästan somna på vespan. Pappa såg mamma tanka bilen och vi körde förbi och hälsade på mamma och micke. Höll på att somna sen igen... En rejäl dusch, en kokt kvällskorv och soffmys. Frågade när det är fotboll på tv igen som i somras, jag somnade så bra till fotboll på tv, kul och tröttande att titta på. Sen vaknade jag till som vanligt i sängen och hade för mig infernaliska bestyr som förlängde kvällen trots allt. Nåja, sover som en ängel nu. Förstås. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0