161001 långlördag

Fick en vacker höstmorgon innan dansen. Ville åka med tuva och pappa mötte upp därnere. Kul som vanligt, svårt att få grepp för mamma och pappa hur jag har det på dansen men jag gillar det som det ser ut. Bra så. Vidare till forum där rasmus, farmor och farfar väntade och vi käkade en burgarlunch. Jag tog en promenad hem med gänget och det blev ett par fina timmar på landå innan kristina hämtade rasmus och jag och pappa myste vidare och jag körde också på lite med vännerna. Kvällen avslutades med en samling hos emma och isaks föräldrar där storis bland andra var med. Kul att vara bortbjuden. Hemma myste vi kort men starkt och jag somnade hårt och gott. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0