161009 bra saker

Mamma och jag kom på en ny kvällsrutin, vi ska säga tre saker som varit bra med dagen innan gonatt. Idag pratade jag om middag med rasmus och ikea med kantaterna. Pappa sa mig, middag och jogging. Annars fullt med bra saker senaste dagarna också. I torsdags var det höstmarknad på skolan, en fin tradition där årets pengar gick till clowner utan gränser. Fullt med vuxna och barn och pappa, mamma och micke vimlade runt. I fredags kollade vi tanden. Det var faktiskt hål, får tänka lite på småätandet tror jag, men i en mjölktand så vi låter den ramla av naturligt, den är på gång. I lördags min fina dans och så kom mormor och morfar på besök. Och så idag, ikea, läsläxa på kantat och sen thaimiddag med rasmus och anders. Hann mysa ordentligt på kantat ikväll, skönt. Bad pappa sjunga videung två gånger. En sån kväll bara. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0