161010 Äntligen Eldana

Idag ringde jag pappa på jobbet från fritids och frågade om Eldana kunde få följa med hem. Vi har pratat om det ett år men aldrig kommit till skott, så nu var det bara att öppna dörren. Jag var så lycklig, hon är en av de jag leker mest med i klassen. Det som är lite speciellt med eldana är att hon inte pratar så mycket direkt, men jag har ändå haft jättekul med henne sen vi började nollan. Och idag hemma hos mig så släppte hon loss och pratade massor med mig inne på rummet och jag var alldeles till mig av lycka. Vi fnissade och bubblade så mycket av skratt så pappa kunde inte annat än att gå och njuta till denna glädjens musik. Vi käkade mat och melon och så mötte vi hennes pappa vid tempo. Jag är välkommen närsom. Kul kväll, igen. Så jobbar jag, det vet ni. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0