161015 kalasmus

Vaknar i ottan. Varför... Därför jag är en livsglad rackare! Morgonfix och sen dans. Tycker allt om den här dansen. Vi hade också en trevlig stund runt kakbordet efter med tuva, staffan, storis, agnes, ella och anders. Lunch på mackis där rasmus och anders hälsade på. Hem och gjorde tårta till kalasfika. Skulle gjort den med farmor men hon blev sjuk, men hon och jag bollade receptet på telefon strax innan och det blev perfekt med nutellan som magisk ingrediens. Jag fixade och trixade och hade mycket klara tankar över hur jag skulle göra. Farfar, rasmus, kristina och anders kom förbi och vi hade ett par goda timmar tillsammans. Skrattade mycket och lekte affär med rasmus med mina gamla grejer. Kul. Kvällen hängde jag med Beata, mer än vad som kanske var planerat men ingen ville störa vår roliga stund. Hann med lördagsmys med pappa och så lät vi Tjet faktiskt somna vid mina fötter, eller jag vid hans sida, beror på hur man ser det... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0