161016 Hitta Esther är lätt

Som en klocka vaknade jag 0700. Försökte somna om men det gick inte idag heller. Men hatten av för att jag försökte. Lite eget mys i soffan med Tjet innan pappa fixade en skinkmacka och ett sånt där jädrans ägg... Men ibland är det bra att få i sig ett, eller delar av... Vi fick ett ryck och stack på bio. Hitta Doris, som Nemo, fast nu Doris alltså. Bra film, Man klarar sig här i världen, även om man är glömsk och snurrig, bara man tänker lite logiskt och hoppfullt. Liksom ungefär. Lunch och pyssel och så ut på gården. Efter en stund så hjälpte jag, Julia och Tuva pappa med lite lappar och grejer. Kul att känna sig lite nyttig. Sen drog leken igång så dant på gården att jag ropade till pappa att dra ner persiennerna och titta på golf och ha det skönt! Pappa löd. Vi tog en snabb fika med min tårta, den bästa jag gjort sa jag. Sen en kopp hos tuva innan det var kantatdags. Tror det blev ribs ikväll. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0