161023 liten blir stor

Oj vad helgen gick fort sa jag ikväll. Men tacka tusan. Kalas i väsby med hela ligan igår och hemmaspa för oss tjejer på kantatvägen. Morfar fyllde år och vi firade stort såklart och hade kul. Idag var det spa på kantat. Det var naglar, inpackningar, bad, hår, massage och jag vet inte vad. Pappa hämtade med Anders bil och så fick vi med oss farmor från forum och pappa fick med vespan från finntorp och jag vet inte vad... Men farmor och jag myste i soffan och så åt vi. Jag börjar bli större av nån konstig anledning... Pratar så insiktsfullt, full av liv och lust, tar mig för saker och förstår. Vad ska bliva? Hursom, ville diska och sen hade jag de mest kloka svar på läxan. Sen av nån konstig anledning tycker jag det är väldigt intressant med UR-program om programmering... Här svänger det. Häng med bara. Somnade till Oliver Twist. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0