161029 från dans till coronne

Tidig morgon som gjorde mig trött framåt f.m som vanligt... Men hängde i och vi hade lite pyssel i köket innan det var dags för dans. Kom ut som en ny människa och Esther och drog till farfar för danslunch och lite surr. Testade hans balansplatta till goda skratt. Vidare till forum där vi skulle kolla lite kort efter skor jag snöat in på. Inte så ofta jag gör sånt, och ber om sånt, så vi kollade och hittade på Stadium. Blev så lycklig. Hoppade och sprang och hoppade igen upp i pappas famn. Bättre stund. Hemma lite pyssel igen med skolfoto och med mammas nya schema, jag läste datum och tider från schemat och pappa skrev. Teamwork. Lite lek med tuva innan vi cyklade till rasmus för lördagsmys. Fixade pumpor med lite hjälp och efter middag så drog vi igång en kamp i coronne! Oj så kul! Vi hejade och ropade och vrålade och hade en superstund. Cyklade hemåt i mörkret med våra lampor och fick oss en skön avslutning hemma där gruset kom i ögonen precis när pappa ställde om klockorna. Här ska sovas... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0