161030 pigg och glad söndag

Å vilken morgon. 0610 vintertid vaknade jag efter att ha somnat sent. Med lite övertalning från pappa provade jag att somna om och vi vaknade till ordentligt nära halv nio. Äntligen. Morgonen gick med ett jehu och leende. Efter en stund drog vi till Rasmus och hängde. Spelade couronne igen som var så kul, käkade lunch och tog det lugnt. Gillar den lille. Gillar nog att finnas till och vara ett stöd rent allmänt för andra barn på nåt än så länge odefinierat sätt, för att uttrycka mig enkelt... Visar sig nog. Hursom. Hemma igen blev det väldigt mysigt på landå en stund. Vi var hemma bara pappa och jag, pysslade, jag gick t o m till mitt rum och ritade lite och smånynnade. Skönt. Vi åkte till kantat och jag hängde en stund och käkade för att mysa lite innan kväll på landå inför lovets praktikaliterer. Hann med att leka lite med Beata hemma innan kvällen kom där jag var på ett fortsatt sprudlande humör. Vacker på in- som utsidan som ett höstlöv. (..nu är det pappa som babblar igen...) E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0