160903 å å å tjejer

Jag och mina tjejer. Hängde med storis igår och över natten och tuva, och på kalas med jinda, och sen tuva igen med moa. Storis hängde med efter fritids och så körde vi en helkväll där vi fick plats med lek på gården innan och efter vi var på pizzan och unnade oss lite fredagslyx. Hann med lek i parken också medan dom kokade upp pizzan. Avslutade med mys i soffan innan gonatt. Pappa sov i min säng. Bra att den kommer till användning nån gång... Idag vaknade vi lite för tidigt som vanligt men roade oss framför diverse program innan frukost. Vidare till forum och myste och köpte present. Storis gav sig hemåt och jag till kalas. Hemma igen blev det mycket tuva och pappa och tuvas pappa roddade kvällsmat. Men vi hann med eget mys i soffan innan gonatt och som vi somnade... Skönt. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0