160911 kanonhelg med alla

Blev en sväng till väsby i fredags till lördag. Härligt att se dom alla tre, mormor, morfar, och alva... Hade kul som vanligt förstås, och t o m bad på schemat! Skön kväll igår och idag blev det kalas på landå innan pappa hämtade och vi fick fira kristina som vunnit familjegolfen med klassisk härlig söndagmiddag hos rasmus, kristina, anders, farmor och farfar. Gav farfar lite lakrits som tröst för andraplatsen... Hemma var jag så himla bra och förstod att vi behövde göra måndagsstencilen, och jag gjorde den nästan helt själv medan pappa fixade en grej på gården. Pappa tittade tydligen på mig lite kort utifrån och där satt jag och nästan nynnade fram mina tankar som jag skulle skriva med ett glatt ansikte. Vi började läsa på skattkammarön och kramades gonatt. En bra helg igen. Tack. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0