160926 vad var det - en vecka

Oj, nu har det gått en vecka och min skribent har inte varit med i matchen ordentligt pga en massa uppdrag och saker. Men jag har ju haft det bra förstås och träffat alla i hela gänget. I måndags hakade jag på storis en sväng, alltid lika kul. Sen gick veckan utan så mycket pappa, men vi pratades och han lämnade lappar på skolan. I torsdags sov farmor över och lämnade mig på skolan. Allt gick fint och jag är så stor så stor, och liten. Helgen var lugn och fin men vi röjde loss på uggleparken i Kristineberg. Idag hämtade pappa och vi kramades hårt. Lekte på gården, åt och gjorde läxa, skrev om min egen planet, en fin berättelse om Mini-Pluto. En bra skrotaruntkväll. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0