170409 fylld av liv

Två sköna kantatdagar med dans och det där. Och nyckelviksbesök idag. Tror ni inte vi sprang på pappa igen, eller tvärtom. Hänt förut. Han kom ner en stund senare och hämtade och vi tog bågen, som så många hundra/tusen (?) gånger förut. Hemma fick jag lufta mig på gården lite innan vi åt och mös. Innan maten gjorde vi läslyx för mig en stund. Inte fel. Efter maten tog vi en promenad till tempo hand i hand och unnade oss en glass. Vi rundade av när vi lagt oss och pratade om aktiviteter och sådär. Har ju mina tankar om cheer och inte, fotboll osv. Jag tänkte på vad jag tyckte om och inte och att jag kanske ändrar mig ibland och hur vi ska kunna hänga med och så. Pappa sa att det är fantastiskt att jag har de tankarna men att jag samtidigt ska veta att han och mamma inte vill något annat än att jag ska få göra och prova det jag vill, så gott de bara kan möta det. Ibland är det ju lite praktikaliteter osv men att jag aldrig ska sluta fråga och undra och vilja. Så ska ett barn vara. Just nu är det bollar som är kul. Då ska vi göra vårt bästa. Allt blir bra. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0