170416 en glad påsk

Åkte till väsby, mormor, morfar och alva i onsdags. Fick ett härligt dygn med alva innan hon åkte till andra äventyr. Härligt att vara med mormor och morfar, och vi myste som vi kan göra där i Fresta. Hjälpte till med det ena och det andra, är ju vass i köket som ni vet... Hemma på kantat var det lugnt i fredags sen gjorde vi utflykt till tjejernas farmor igår. Idag hämtade pappa vid lunch, och jag fick i mig lite också, hade en magknipig morgon men gick över. Moster Ina och gänget tittade över. De hade ätit ihop igår men var ju kul att få möta Ina som jag inte sett på länge och sen leka med Rasmus ett tag. Farbror Kenneth och farfar vilade hemma, de har ju inte lika mycket spring i benen som Rasmus och det får man förstå. Fick inte till nåt kort på fikat och det var ju dumt men iallafall när jag och rasmus lekte. Spelade även storplockepin med Kristina där moster Ina hejade på. Alla åkte men rasmus stannade en stund och vi var ute drygt en och en halv timme på gården och hade det underbart tillsammans och med ett par kompisar. Mötte Kristina vid tempo och pappa och jag gick hem och höll kväll. Ville gärna att vi skulle lägga oss samtidigt så det är hög tid nu. Pappa behöver sova också. Blir perfekt inför påskslutet imorgon. Tack för veckan allihop. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0