170420 fröken fräken

Skolan tog fart igen i tisdags och vi skrev av oss vad som hade hänt, och jag hade ju fått träffa er alla. Tack. Igår satt mamma och jag och pysslade och skrev, försökte komma ihåg vad jag läste och sen berätta det. Klurigt men lite kul. Mamma tog också en bra bild på mina fräknar... Idag hämtade pappa och vi sa i kör att det var dags för en torsdagspizza igen, det var längesen. Mysigt att sitta och snacka om ditt och datt även om jag kollade lite på fotbollen på tv. Har fått upp ögonen för det där. Eldana har tydligen börjat träna i Orminge och pappa har hittat en onsdagstid med ett Järla-gäng. Vi får se om jag inte ska få lufta fötterna och prova lite igen, när det går. Hemma fick vi möjlighet att mysa länge och väl och när jag står där i duschen så sprutar tankar och frågor lika mycket som vattnet, som alltid. Lustig är jag. Vi hamnade i soffan alla tre (tjet...) och landade. Pappa lovade att somna med mig och så blev det. Bra kväll, igen. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0