170115 drygt 9...

Ja nu får det vara bra... Sötebrödsdagarna från min födelsedagarna bockar jag av med ett stort leende och tack! Avslutades med flaggan i topp i lördags när "gänget" kom på storfika på kantat. Fintårta och kalasigheter och vi trivdes fint en lång stund. Katterna var lite rädda för en hund som var med men allt gick bra, det finns ju garderober att gömma sig i t ex... Idag kom pappa rätt tidigt, mamma skulle på kalasbrunch för sin egen del. Vi drog till Jula med farfars bil och bytte till en storlek mindre på mc-hjälm. Sen en lyxhamburgarlunch på Max, jag älskar dom. Vidare till Skogalund, Rasmus nya hem. De var i pulkabacken men rasmus sprang i förväg och visade vägen. Han visade även det fina hemmet och sen lekte vi gott som vanligt. Farmor kom, vi kom på att vi kan kalla henne marmor, en blandning av farmor och mormor. Blev vackert hemkörda och jag lekte lite med tjejerna innan läxa, dusch och analogt som digitalt pyssel. Slutade i soffan i en av pappas t-shirts som vanligt. Vill ha dom på mig. Han går sönder av lycka där han går och tittar på mig i dessa nattlinnet-shirtar med bolle och snutte i handen, säger han. Jag bara är jag. Nu har vi kastat ut Knut. Nu kör vi, 2017, hej på dig! E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0