170123 koll på läget

Försökte rodda ihop ett Eldana-event idag men det blev för ont om tid ikväll. Vi skulle laga kyckling och skolpyssla. Kanske onsdag, vi får se. Lärde mig att man måste lyfta blicken ibland för att se hela problematiken, så var stencilen, när man tittade på allt och fick ihop det, kunde man dyka ner i den igen. Spännande. Så är det tydligen med saker runtikring också ibland, typ livet. Men det där är mest pappas surr, fast jag förstod lite av vad han sa. Det är därför man bl a tränar matte. Nåja. Jag nynnade sådär underbart i duschen igen och jag kom i säng tidigt. Man får passa på när tillfällen ges. Jag hann lägga upp en plan för morgonen. När pappa skulle gå upp och när han skulle väcka mig, och hur. Koll på läget. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0