170130 farfar o ja

Farfar och jag fick en kväll ihop, även om pappa kom hem och slängde mig i duschen och sängen... Nejvars, men pappa jobbade sent och farfar hämtade. Fick en stor glass, jodå, är det specialhämtning så är det... Läste ett kapitel i bibblaboken. Den är spännande. Både jag och farfar var angelägna att säkerställa denna lilla plan för kvällen. Men vi hann med ett kul korsord också. Farfar var så ivrig att han även skrev i korsordet på korsordsbokens tryckta framsida. Allt eller inget, så jobbar vi. Det fanns mat att mickra men jag såg köttbullarna pappa stoppa in i frysen igår... Sen roade vi oss lite på eget håll en stund. Det behöver inte vara mer än så. Man mjukstartar veckan liksom. Tack för ikväll farfar. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0