170702 kalas

Vaknade på kantat och efter present- och bikini- och flipsflopsinköp så kom pappa för att hämta till Eldanas kalas. Hem till landå och hämtade extra sittkudde, sen till farfar för lån av bil och hämtning av magdis som bor bredvid. Jag och magdis satt och surrade i bilen hela vägen och pappa ville nästan stanna bilen och sätta sig mitt emellan och bara lyssna och njuta av snacket, men det gick ju inte. Ett härligt kalas med några av de närmre vännerna och på slutet kom föräldrarna och blev bjudna på härlig eritriansk mat och kaffe. Hälsade på farfar vid bilbyte och lämnade lite lakrits vi fått på kalaset. Vem har hittat på lakrits!... På landå väntade farmor som också sa hej inför vår numera årliga vecka i väst med Åmål imorgon. Fick en lucka att leka med julia typ en timme totalt vid slänggungan. Sen somnade jag som en liten kattunge till finalen av confederation cup, om än ända in i slutet... Kalas på allt säger jag. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0